• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
دو شنبه 11 اسفند 1399
کد مطلب : 125655
+
-

کوتاه از حادثه/ شهادت 2مأمور پلیس  در حمله شبانه

مرد مسلح با یورش به پست ایست و بازرسی پلیس در دره‌شهر 2نفر از مأموران را به شهادت رساند.

به گزارش همشهری، این حادثه شنبه شب در پست ایست و بازرسی پل گاومیشان دره‌شهر واقع در استان ایلام اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که گروهی از مأموران مشغول کنترل تردد خودروها و برقراری نظم و امنیت در آنجا بودند که ناگهان فردی مسلح شروع به تیراندازی کرد. در این حادثه غافلگیرانه 2 نفر از مأموران هدف گلوله قرار گرفتند و فرد مسلح که همدستانی داشت توانست فرار کند.
در جریان این تیراندازی یکی از مأموران به نام سرباز محمدمهدی دریکوند به شهادت رسید و یکی دیگر از مأموران به نام ستوان‌یکم روح‌الله باصره به‌شدت مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد اما در نهایت ساعتی بعد به‌دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
سرهنگ دلاور القاصی‌مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام با تأیید این خبر گفت: تلاش‌ها برای شناسایی عاملان این حادثه آغاز شده است.

آتش زدن خودرو برای انتقام از همسر سابق
مردی که از همسر سابقش کینه به دل داشت برای انتقام‌گیری از او به 2نفر از دوستانش 500هزار تومان داد تا خودروی او را به آتش بکشند.
به گزارش همشهری، ساعت 3بامداد چهارم آبان‌ماه امسال به‌دنبال آتش‌گرفتن یک خودروی تیبا در جنوب تهران آتش‌نشانان راهی آنجا شدند و حریق را مهار کردند. آتش‌سوزی عمدی بود و  مالک خودرو زنی جوان بود که می‌گفت به هیچ‌کس مظنون نیست.
کارآگاهان اداره 16پلیس آگاهی در تحقیقات خود دوربین‌های مداربسته‌ای را که در آن اطراف وجود داشت کنترل کردند و در تصاویر ضبط شده دیدند که یک خودروی لیفان قرمز‌رنگ لحظاتی قبل از آتش‌سوزی مقابل خودروی تیبا توقف کرده و یکی از سرنشینان خودرو از آن پیاده شده و بنزین روی خودروی تیبا ریخته و آن را آتش می‌زند. مأموران مالک لیفان را احضار کردند و او  اعتراف کرد که با همدستی دوستش خودروی زن جوان را به آتش کشیده است. او در اعترافاتش گفت: یکی از دوستانم 2سال قبل از همسرش جدا شد. او کینه زیادی از همسرش داشت و چند روز قبل به من گفت می‌خواهد از همسرش انتقام بگیرد. از من خواست در این انتقام‌گیری با او همراه شوم. برای این کار 500هزار تومان به من و یکی از دوستانم داد و خواست ماشین همسر سابقش را به آتش بکشیم. سرهنگ مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: با اعتراف این مرد، همدست او و همسر سابق شاکی نیز دستگیر شدند و تحقیقات از آنها در اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید